Wednesday, December 05, 2007

A new bag


I got tired of my old bag. It was one that I made 4 years ago and I have been using it every day since. So I made myself a new one. I have seen a lot of fabric and bag patterns from Japan lately and they inspired me to make this bag. I used habalon (the Norwegian word for the batting) to make it more sturdy than the the bag I just threw away. It is also a bit wider and lower than the old one. I really like this one. From the left over four patches and the brown main fabric I'm going to make purse that will match this bag beautifully. As a matter of fact I'm going to start it just as soon as I finish this post :)

7 comments:

  1. The perfect bag for a quilter :)

    ReplyDelete
  2. Kjempeflott veske Wenche

    ReplyDelete
  3. Det var en utrolig flott veske.
    likte godt fargene du har brukt.
    Ha en fin dag!! :D

    ReplyDelete
  4. Nydelig veske :-) Ha ei fin sy helg!

    ReplyDelete
  5. It is wonderful! I think this one will bring you many compliments as you use it.

    ReplyDelete
  6. For ei nydeleg veske! Eg har studert og kost meg med bloggen din i kveld. Las i Norsk Quilteblad at du skal ha kurs i diamantar på årsmøtet. Dersom eg kjem dit, vil eg gjerne gå på det kurset, ha det som 1. prioritet. Men uansett, kva løner det seg å kjøpe som ein start, boka til Linda eller cd? Dersom du ser på bloggen min, kan du sjå min første famlande Baltimore...Ser at du er ekspert på det og! Ha det så lenge!

    ReplyDelete

you might also like

Related Posts with Thumbnails